Základem reklamy je to, aby cílila na takovou věkovou skupinu, kterou chcete oslovit. Pokud prodáváte plínky, tak jen těžko budete cílit na studenty středních škol. Zkrátka je potřeba si uvědomit, pro koho je výrobek vyráběný nebo kdo ho bude používat. Jakmile si tohle uvědomíte, tak můžete vytvořit reklamu, která dokáže zaujmout. Samozřejmostí je, že reklama musí oslovit, být vtipná, a tak trošku i blbá, aby oslovila doslova každého. Víte, co by měla reklama obsahovat a proč je cílení na určité skupiny tak důležité? NA to se dnes podíváme. Základem je, kam chcete reklamu umístit a také to, jaké peníze do ní chcete nalít.
Ačkoliv se to nezdá, tak reklama je dost drahá, pokud jí chcete vysílat v TV. Televize patří k propagaci reklamy k nejdražším vůbec a záleží jen na televizní stanici, ale i na vysílacím čase a také na tom, jak je reklama časové dlouhá. Další, a to levnější variantou propagace je rádio. Zde je cena oproti televizi nižší, ale taktéž záleží na rádiu, vysílacím čase a také na tom, kolikrát chcete reklamu přehrát. Levnější variantou je pak billboard, nebo nějaká reklama v podobě transparentu. Může to být i banner na nějakém plotě rodinného domu a podobně.
Základem je tedy zvážit, kam má cenu reklamu umístit a jaký balík peněz do toho chcete investovat. Jestliže se za Vámi do firmy stavují zákazníci, tak je dobré mít i nějaké firemní předměty. Ty slouží spíše jako předměty, které značí, že vám na firmě záleží. Může to být hrníček, propiska nebo třeba deštník. Zákazník, který si tak půjde zapálit nebo si u vás dá kávu, tak ihned uvidí logo firmy na těchto předmětech a dodá to tak zákazníkovi větší důvěru ve vaši společnost. Věřte, že v dnešní době může být reklama jakákoliv a bude mít svůj význam. Jen to chce trošku zapojit hlavu a popřemýšlet, v jaké podobě reklamu uděláte a kde.