Kdo by z nás občas nepotřeboval najít nějakou opravnu, kam by odvezl na opravu třeba své oblečení, elektronické zařízení, kolo nebo auto. Pokud je to opravna, kterou navštěvujete často, tak víte, kde ji najdete, ale co když potřebujete jednou na pět let vyčistit svůj zrcadlový fotoaparát a opravna kde jste byli naposled už neexistuje. Musíte hledat na internetu a často ji nenajdete ve svém městě, ale někde po okolí. A co když je to ve městě, kde to neznáte, netušíte, jak to tam vypadá s dopravou, a hlavně vůbec netušíte, kde tam budete moct zaparkovat své auto? Jednoduché řešení, kouknete se na panorama Google street view!
Google mapy nabízí řadu služeb, které jako uživatel můžete využít. Plánování trasy, ale také onen street view, který vás virtuálně přenese přímo na ulici, po které potom pojedete do své opravny. Mít svou firmu na Google mapách, to je v podstatě reklama na vaši firmu. Potencionální zákazník si nejen najde vaši firmu, ale zároveň získán představu o lokalitě, dojezdových i parkovacích možnostech a není od věci, když si necháte naskenovat prostory vaší firmy, aby se zákazník mohl virtuálně kouknout i do prostorů vaší firmy.
Řadu zákazníků přesvědčíte o své profesionalitě právě tím, že jim nabídnete k prohlídnutí své prostory. Svět internetu, to je také svět reklamy, kterou byste jako firma neměli podceňovat. A novinkou, kterou ještě řada firem nevyužívá a která vás může zviditelnit zákazníkům, je 360° sken prostorů vaší firmy. Můžete tak virtuálně zpřístupnit vstupní prostory, ale také vybavenost vašich dílen apod. Nemusíte prozrazovat své know how, ale lidí jsou zvědaví a nakouknutí tzv. za oponu, to je může přitáhnou do vaší firmy jako zákazníky. Google je obrovský internetový prostor, kde se jedni prezentují a druzí hledají. A když se to propojí, jsou všichni spojení.